Eléggé félrement a Pepsi legújabb kampánya Kendall Jennerrel, alig 24 órán belül visszahívták a reklámot melyben globális problémákat bagatellizáltak.
Madonna még a leállás előtt rendesen megtrollkodta a Pepsit. Amellett, hogy leírta, mennyire nem tetszik neki a reklám megjegyezte, az ő Pepsi-kampányát azért hívta vissza a cég, mert egy fekete szentet csókolt meg a Like a Prayer videóban. Aztán posztolt magáról egy képet, kezében Coca Colával.
Madonna Pepsi-reklámja:
Történt ugyanis, hogy a nyolcvanas évek végén Madonna és a Pepsi potom ötmillió dolláros szerződést kötött, melynek (rengeteg más mellett) része volt egy tévéreklám is, melyben Madonna legújabb dalát használta a cég. Az ominózus szám pedig nem volt más, mint a Like a Prayer. El is készült a cégnek szánt reklámfilm, mely óriási siker volt. Nem sokkal később aztán megjelent a számhoz készült videó. A Like a Prayer klipjét talán senkinek nem kell bemutatni, sőt azt sem kell ecsetelni, hogy vallásos körökben mennyire kiverte a biztosítékot. Innentől kezdve pedig addig gyűrűzött a botrány, hogy számos egyházi vezető a Pepsi bojkottálására hívták fel a híveket. Ezen a ponton a cég jobbnak látta, ha visszavonulót fúj és visszahívja a reklámot. Hozzá kell tenni, a reklámért járó pénzt Madonna ettől függetlenül megkapta.
Ha tetszett, kövess minket a Facebookon is, ahol további érdekességeket osztunk meg!